Piranha 3DD,
Zvuk: anglický DD 5.1, český DD 5.1
Čas: 78 minut
Distribuce (kino): 21.06.2012 Forum Film CZ
Distribuce DVD: 30.01.2013 Bontonfilm

V americkém akvaparku plave v ratolišti krve macaté lejno. Jejda. Že by to nebylo lejno, ale Piraňa? 3DD Piraňa? Tak do toho lejna šťouchněme recenzentským klacíkem.

„Josh si usekl penis, protože něco vylezlo z mé vagíny!“ Tak tímto doslovným monologem jde naprosto přesně demonstrovat o čem Piraňa 3DD je. Mimochodem z té vagíny vylezla právě piraňa. Ano, je to kokotina.

Když se před nějakým tím rokem (2010) pokoušel Aja recuscitovat žánr eko hororů, vzniklo zábavné, lehce bizarní dílko které nepostrádalo nadhled, dostatečné množství krve a k tomu piraňou ukousnutý a slupnutý penis. John Gulager, který vyrazil v jeho šlépějích, notně přitlačil na pilu a vytvořil tak něco hodně podobného zběsilým pokračováním jeho celkem slušné hororové prvotiny Krvavá hostina. Jen s masožravými a do vagíny vlezlými rybkami v hlavní roli.

Právě na tyto rybky je totiž zaměřená celá pozornost tohoto filmu. Jistě jsou tady i nějací lidé, většinou parádně kozaté a zadky vrtící čubky, ty jsou zde však jen proto, aby měli pravěké, extrémně agresivní rybky do čeho kousat. Což za chvíli omrzí. A to i přes skutečnost, že Piraňe v tomto případě opravdu dělají psí kusy, jež mnohdy hraničí se zdravým rozumem. Fakt, že se objevili, když ve vodě vybouchla stará chcíplá plynnatá kráva, mluví za vše.

Jo, v tomto filmu není opravdu nic nemožné. Ani parafráze na scínu ve vaně z Noční můry, ani piraňa v anální díře, či protéza vybavená brokovnicí a dokonce ani bejvočák David Hasselhof, který dokáže, že si ze sebe umí udělat luxusní „kozy“. A dojde i na useknutou hlavu šmrdolící se mezi zakrvácenýma obříma kozama. Stejně jako na melodii z pobřežní hlídky. Chcete poznat pravý význam slova "absurdní"? Pak si pusťte Piraňu 3DD. Jako bonus dostanete nesčetné záběry na kozy, bobry a prdele v bikinách i bez.

Něco jako hlavní hrdinka se od ostatních liší pouze tím, že má malý kozy, což je od ostatnách zřejmé už na první pohled. Do akvaparku, jež je dějištěm tohoto filmu chodí jen holky s trojkama a vejš. Tolik silikonu se nevidí ani ve skladu plastické chirurgie. Jako rozlišovák tedy dobrý, ale jako vykreslení charakteru docela nic moc. Pak je tu ještě namyšlený podmáznutý polda, klasicky bezohledný majitel akvaparku, tlusté na první pohled odpudivé hovado souložící díru přitokového kanálu, looser toužící prohrábnout bezkozatou hrdinku a zmíněná Hasselhov, který je tím nejvtipnějším z celého filmu. No co si budeme říkat, s touhle skvadrou by antické drama nerozehrál ani Shakespeare. I když, o to tu stejně nejde. Žrádlo pro Pirani propracovaný psychologický profil nepotřebuje.

Čeho je moc, toho je mnohdy přespříliš. V tomto případě toho není jen moc, ale kurevsky přes okraj. Tomu se již nedá říkat nadhled, ba dokonce ani sebeparodie, tohle je už slátanina, kravina a chaos beze smyslu. Navíc i ty Piraně vypadají po trikové stránce lacině, což je vzhledem k tomu, co se ve filmu děje, jen zanedbatelný detail, který člověk přejde pokrčením ramen. Gulager se při natáčení zřejmě báječně pubertálně bavil a možná že se najdou i tací, kteří se budou bavit při sledování jeho zábavy, v níž dokáže si udělat bžundu z toho, že chodící Piraňa ukousne malému klukovi hlavu.

Nadhled? Ani náhodou, spíše pokus o podivnou perverzní komedii s hodně slabou stopáží (něco přes hodinu), která je před závěrečnými titulky natažená ještě o vtipné scény z natáčení. Což o mnohém rovněž vypovídá. Kokotina našla své druhé jméno. Piraňa 3DD. Celkem hezký obrázky, ale zbytek stojí tak nějak za hovno.

Uplynul tomu rok od poslední jarní párty v Lake Victoria a krvelačné rybky se zuby ostrými jako nože opět pocítily hlad. Houfně se vydaly na cestu proti proudu a tentokrát se jejich cílem útoku stal nově otevřený aquapark Big Wet. Je parné léto a párty u vody i ve vodě je v plném proudu, slunce pálí do obnažených těl krásných dívek a vysportovaných svalovců. Na tuto letní pohodičkou dohlíží nejznámější plavčík David Hasselhoff spolu se sexy plavčicemi, které jsou ale více sexy než plavčice… Návštěvníci aquaparku se nadšeně vrhají vyzkoušet nové atrakce, zatím ale netuší, že je čeká adrenalinový zážitek, který si nepředstavovali ani v těch nejděsivějších snech, bude to totiž boj na život a na smrt. Ve vodě si na ně již brousí zuby tisíce piraň, které lační po jejich krvi a mase. Kdo bezradné návštěvníky koupaliště zachrání? Bude to superneohrožený David Hasselhoff? Nechte se překvapit a zažijte více akce, více zábavy i více strachu.(oficiální text distributora)