# a b c d e f g h ch i j k l m n o p q r s t u v w x y z vše

Řežba v Tombstone

Dead in Tombstone, USA 2013
Zvuk: česý DD 5.1, anglický DD 5.1, titulky: česé
Čas: 100 minut
Distribuce DVD / BD: 2.10.2013 Bontonfilm

Tak si to povíme hned na začátku a můžeme mít plkání o tomto béčku rychle za sebebou. Řežba v Tombstone je jaciný mix komiksové Vrány a stejně tak komiksového Jonathana Hex. Jo a taky tam hraje Ranny Trejo se svou pokérovanou kůží a sveřepým pohledem ultimátního drsňáka

Pak je zde taky opuchlý Mickey Rourke, který je na hony vzdálen sexsymbolu devadesátých let minulého století, kdy šoustal tehdy ještě šukadelickou Kim Basinger. Ta si tehdy stěžovala, že mu smrdí z hudy. Tady je to ještě mnohem horší. Mickey je zde démon, který straší Dannyho Treja ve snech.

Dany Trejo, aka Delero de la Cruz, šéfuje Blackwaterskému gangu, jehož členové jsou zaneddbaní brutální, nemytí hrdlořezové, kteří nejen vraždí lidi, kradou peníze a dobytek, ale taky vtipkují, že jeden druhému nacpe naběračku zasviněnou od fazolí, do nemytého análu. Drsná partička, která se právě chystá vykrást město se zlatým dolem. To se v dobách divokého západu občas stávalo. Stejně jako se občas stalo, že banda zmasakrovala svého starého šéfa. Dannyho Treja taky rozstříleli bývalí kamarádi úplně na sračky, skoro jako parchanti Petera Wellera v Robocopovi. A jelikož je tohle rádoby western ve stylu Vrány, Danny si odskočil do pekla, kde si sado masochisticky pokecal s opuchlým Rourkem, alias Satanem (má na pupku vykérovanou skautskou lilii) a po roce (trochu dlouhej poec) se vrátil zpátky  jako démon pomsty s vypáleným obráceným křížem na kozách. To jako že přišel z pekla, aby to bylo jasný každýmu blbovi. Uzavřel totiž se satanem kšeft, že do čtyřiadvaceti hodin dotáhne do pekla šest duší svých bývalých kámošů. Ano, je to béčková hovadina jako prase. Mimochodem Rourke je taky byžranej jako prase.

Co bude následovat, si není vůbec těžké domyslet. A taky to není nic světoborného. Jack Bauer dokázal během čtyřiadvaceti hodin zabít a pomučit mnohem víc lidí, než jen šest drbanů, plus nějaké to příslušenství, které se kolem nich motá. Navíc, tento film je téměř ryzí sračka. Její stupidita se zdá být neúnosnou ve chvíli, kdy se polemizuje o spravedlnosti a odpuštění, kolem se mihne hodně „překvapiví“ a pitomý zvrat, Trejo vyfasuje parťačku s malýma, ale vytahanýma kozama a vedou se drsný hlášky. Jo a taky se tam střílí. Pěkně od pasu. Rejža tohoto je mocný „střelec“ a scenárista, který tuto kokotinu zplodil, musel při psaní ochutnávat pořádný matroš, který by jistě udělal radost hardcore feťácké komunitě. Petrolejovou lampou zkombinovanou s dynamitovou patronou, zapálený jezdec jedoucí na koni nemá chybu, stejně jako projížďka koňmo v místním saloonu. A co teprve satan s pivním pupkem. Peklo. A samozřejmě, pořád se střílí. Sice nesmyslně, ale to je vlastně fuk. Hledat v béčkové kokotině logiku, je jako hledat pannu v bordelu.

BD disk s Řežbou v Tombstone, má celkem hezký, chytlavý obal. Film který je na něm vylisován, nemá nic společného se seriálem Tombstone, a ani s historií divokého západu, která se s městem Tombstone spjatá. Hlavní parchant je zrzavý. Má zrzavé i vousy. Dany Trejo má docela pukek. Mickey Rourke má bachor jako kráva Satan má jméno Blacksmith. To je jako „Černý kovář“. Pěkné hovno nám to režisér Roel Renié, který je zodpovědný třeba za posledního, rovněž šitového Krále škorpióna, nebo poslední Rallye smrti, ukoval. Tento film je sračka. Velká sračka Tečka.