Co ty jsi za číslo?

What's Your Number?, USA 2011
Čas: 113 minut
Distribuce Entertainment: 25.1.2012 Bontonfilm

Tak a máme tady další variaci na otázku: „Kolika vztahy musím projít, než potkám toho pravého?“

Tu si tentokrát klade Ally, kterou, kromě prozření, že její vegetariánský píchač, aktivista a navíc cyklista stojí za hovno, ještě čekal vyhazov z práce. Navíc si v nějakém chytrém časopise přečte, že průměrná holka – žena, než najde toho pravého, má v průměru 10,5 partnera. Což je výchozí situace na které Mark Mylod, který se motá hlavně kolem TV seriálů (např. Vincentův svět), postavil celý film. Ally jich už sklátila 19, což je důvod k prohlášení, že se už nevyspí (rozuměj nezašoustá) s žádným chlapem, pokud to nebude ten pravý. A jelikož se ráno probudí vedle bývalého šéfa, který tím pádem získá číslo 20, vychází z toho, že mezi jejím šoustacím pantheonem musí být ten, který si jí odvede k oltáři.

A díky tomu má divák společně s Ally možnost podniknout exkurzi po bývalých vošoustech. Průvodce jí k tomu dělá pohledný soused, na první pohled sympaťák (rovněž s bohatou sexuální minulostí a přítomností), který Allyiny poševní zářezy z minulosti vyhledává. Jak to skončí je vlastně zřejmé již od čtvrtiny filmu a jediný důvod proč tuto komedii sledovat je snad očekávání, že se mezi Allyiními ex najde nějaká bizarní, nebo vtipná figurka, či na to, že dojde na tu „neskutečnou vtipnost“, kterou distributor slibuje v popisku na DVD obalu. Jenže ono nic. Ono víc než nic. Ona to nuda, ve které je největším povyražením záběr na to jak „mladou“ Ally nudně a nemotorně souloží uhrovatej loutkář s rovnátky v hubě a maňáskem na ruce.

A upřímně, ani čuňačinek si zde neužijete. Sem tam nějaký dvojsmysl, nějaká narážka – mimochodem, je to hrozně ukecané, což nudu jen podtrhuje. A to jsme se ještě nezačali nimrat v romantice, která jde dvouhodinovou rozšířenou verzí (na DVD jediný bonus) ruku v ruce s klišé všeho druhu.  Netřeba asi podotýkat, že rozšířenou verzi si může pustit jen zasloužilý masochista, nebo člověk, který má hodně dlouhý, nudný den.
Možná jsem až příliš kritický a možná je to tím, že místo fifinky mám, slovy čtyřlístku, pinďu. A zcela určitě je to tím, že jsem založením hlavně cynik, který už tuší jak se svět točí a moje „číslo“ je mnohonásobně vyšší, než nějaká pitomá dvacítka.

Odkazy