Kresba: Rjóiči Ikegami
Překlad: Ľudovít (Turlogh) Plata
Počet stran: 412
Cena 389 Kč
Vydavatel 12.4.2012 Crew

V druhém svazku si Plačícího draka vyhlédl černošský klan Africký kel, klan, která se rozhodl, že novopečeného šéfa klanu 101 draků nemilosrdně zašlape do země, což slibovalo slušný a brutální drámo.

To se však překvapivě nekonalo. Freeman z nastražených láček vyklouzl hbitostí hada, pozabíjel všechny, kteří měli potřebu sáhnout na jeho život a ještě si několikrát ukázkově zašoustal. Dokonce i s vůdkyní, kterou svým „dračím ocasem“ přiměl k poslušnosti. A pak že se jedná jen o směšné pohyby. A jsme u toho. V třetím svazku se již rozkoše těla provozují jako na běžícím páse a protagonisti jednotlivých, na sebe navazujících příběhů, ze sebe strhávají šaty častěji, než prostitutky v bordelu ve špičce. A i zde začíná platit, že všeho moc škodí.

Ostatně už Freemanův návrat domů je oslaven mocnou souloží, tentokrát s manželkou, která má na těle vytetovaného tygra. Inu domácí sex je domácí sex. To že se zakrátko k jejich hrátkám v bazénku pžidá i Freemanova obrovitá, jako svině tlustá, ségra (která v minulém svatku dělala problémy), je věc druhá. Alespoň si na své přijdou i perverzáčci.

Jinak se děj točí kolem prokletého meče, který nosí svému majiteli smůli. Freeman ho získal od vraha, který se ho pokoušel zabít a aby jej jeho žena „tygřice“ uchránila od možného „nezvratného osudu“, přijala jej za své. Což s sebou nese problém. Aby jej zkrotila a stala se výtečnou šermířkou, vydává se v příběhu Sestra (který je jediným udeleným v této knize) do drsné země nikoho v podobě hongkongského Kowloonu, kde se samozřejmě ihned stává objektem zájmu nadržených parchantů, kteří jí chtějí osouložit a posléze prodat do otroctví. A je to tady zase. Soulož, píchání, ptákování, špuntování je zde hnacím motorem.

Kniha se zde zdánlivě půlí na dvě dějové roviny - jedna sleduje Tygřici v Kowloonu tančící tváří v tvář nadrženým nepřátelům, nahou s mečem, druhá zase Freemana pátrajícího kdo ve skrytu manipuluje vrahy a zabijáky ve snaze rozvrátit jeho organizaci. Což s sebou samozřejmě nese nejednu mrtvolu. Na scéně se objevuje obr Tógoku Ošu (po kterém je ostatně nazván i poslední příběh v knize), který kromě toho že rád násilní dívky poté co jim vykloubí končetiny maká pro šéfovou Yakuzy, která má z minula s Freemanem otevřený účet. A tak se nám všechno hezky spojuje. A dorazí i další staří známí.

Kazuo Koike s každým Freemanovým dobrodružstvím stále více popouští uzdu své představivosti a perverzním vášním, kterými disponuje snad každý Japonec. Freeman už dávno není mangou ve stylu krotkého úvodu, ale skutečným, místy až pornografickým eposem v němž  příběh jede spíš po vedlejší koleji, aby uvolnil místo obrázkům dokonalých těl a klasickým japonským cákancům krve.  Poslední příběh s neporazitelným obrem a profesionálním zápasníkem má však neuvěřitelný švih a byť nepřináší nic objevného, vaše prsty přetáčející obrácené stránky se nezastaví dokud nebude konec. Konec v podobě postupně odhalovaného komplotu, za který by se nemusel stydět ani klasický Fu Man Chu (samozřejmě v moderním pojetí) nakonec utne příběh v tom nejlepším.

Třetí Freemanova kniha je prostě dospělácká manga jako když vyšije.  Narozdíl od rozjuchaného Naruta si jí užijí hlavně ti odrostlejší... tedy pokud se naučí číst odtahu dopředu, což jak každý ví, je pro Mangu typické. A ještě něco... díky cliffhangeru na konci, budou toužebně očekávat čtvrtou, bohužel už předposlední freemanovskou knihu.

Freemanovi se do rukou dostane Muramasa, démonický meč, který přináší smůlu a... smrt každému, kdo ho vlastní. Aby zkrotila zlovolného ducha meče, vydá se s ním Tygří orchidej, Freemanova manželka, trénovat k legendárnímu mistrovi šermíři. Toho bude ale nejdříve muset najít v Kowloonu, chudinské čtvrti tak příšerné, že oficiálně ani neexistuje. Nebezpečí, která v ní však číhají, jsou ale veskrze reálná, včetně zločinecké armády rozhodnuté prodat Tygří orchidej do otroctví! (anotace)