Scénář: Kazuo Koike,
Kresba: Scott Hampton, Chris Weston, Warren Pleece.
Překlad: Štěpán Kopřiva
Počet stran: 159
Cena 399 Kč
Vydal: CREW 2011

Výkonný zabiják čínského společenství zvaného 101 draků, který nad svými četnými obětmi roní slzy je opět na scéně. Dokázal se vypořádat se šéfa japonské Yakuzy, odhalit čtenáři svůj původ a spojit své dračími motivy potetované tělo s Emou, do které se vášnivě zamiloval.

Druhá kniha začíná přesně tam, kde první končila. Uprostřed příběhu Opadávající květy, proudící voda, ve chvíli, kdy pomstychtivá následnice Yakuzy odhaluje Feemanovu pravou identitu a vysílá své zabijáky do jeho hrnčířské dílny, aby jej i jeho milou definitivně sprovodili ze světa. Díky tomu se uzavře jedna kapitola Freemanova života a nastává další, v jistém ohledu mnohem dramatičtější.

Ano, zatím co první kniha byla pouhým rozjezdem budujícím charaktery a ukazujícím směr, pokračování již zachází mnohem dále. Samozřejmě, část děje se motá kolem Emi, která ze zamilované dívky povyšuje na Freemanovu ženu, což má samozřejmě za následek nejeden následek. Čtenář, který si zvykne, že toto, tedy manga se čte zprava do leva (a to i včetně jednotlivých komiksových panelů) bude moci detailněji nahlédnout do organizace 101 draků, jejíž je Freeman zpočátku součástí a ve které se, v příběhu Chu Čing Lan, právě chystá puč. A to není jediné překvapení, které pokračování Freemanových osudů přináší.
Ano i napříč druhou knihou se táhne několik na sebe navazujících příběhů, ty však tentokrát mají daleko epičtější přesah, než úvodní vyprávění prvního svazku. Autor Kazuo Koike popustil, na stránkách druhého, silného špalku o 408 stranách naplno uzdu své fantasie. Draci disponují nejen ponorkou, která se objevila v závěru první knihy, ale i flotilou křižníků, v příběhu mé i svou roli kombiné dávající elektrošoky, Freemanova budoucí žena zažije v krátkém příběhu Hijoku Renri (který působí dojmem, že byl radikálně zkrácen) opravdu zvláštní zkoušku, zda je hodna stát se jeho ženou, ve které se objevuje třeba místnost s rychle se napouštějící vodou.

Do děje, v němž se nešetří černobílou krví ani nahotou (včetně rozmazaných, nebo nevýrazných intimních partií), vstupuje Camora – italská mafie, stejně jako její výkonná vražedkyně (příběh Vytí větru, křik jestřába), využívající Freemanovi metody k jeho likvidaci a dojde i na africké teroristy, kteří se rozhodnou klan 101 draků sprovodit z povrchu zemského. Druhá kniha končí v tom nejlepším a nechává čtenáře toužebně vyhlížet třetí svazek, který by se měl objevit v distribuci na jaře příštího roku... tedy za dlouhou dobu, což je asi jediným záporem, který čtenáře naladěného na východní vlnu „brutálních historek z podsvětí, mohl napadnout.

Postavy